Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PaUlA54000 | użytkownik

imię i nazwiskoPaula adresKalety zarejestrowany23.12.2009 @16:20:19 ostatnio na stronie10.12.2010 @15:29:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty34 komentarze122 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fen0menalna    25.05.2010 @15:40:56
No dziwne bo masz przeciez pokazany wiek i zdjecie też... takze daj juz spokoj z tymi gadkami...
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali. Don McCullin
~fen0menalna    24.05.2010 @14:34:29
słuhaj małolato Nie każdy ma zdjecie idealne takze daj sobie siana z takimi odzywkami Twoja krytyka na mnie nie działa takze wiesz... A digart jest po to żeby komentować zdjecia niezalne od opini;] nawet te które nie są idealne . Gdyby twoje zdjecia nie były takie to by nikt takich opini ci nie dawał;]
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali. Don McCullin
~fen0menalna    20.05.2010 @20:43:38
Dziewczyno co ty na słupki tylko patrzysz zeby tylko były...Lic sie ze zdjeciami i opiniami jakie wstawiaja ci inni... Przemysl te zdjecia bo niektore wgl nie nadaja sie na digarta...
Tk jest niestety
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali. Don McCullin
~deaklime    08.05.2010 @17:39:50
proszę o pomoc
Jesli podobaja ci sie moje zdjecia, to byłabym wdzięczna za oddanie glosu na mojego photobloga :

http://www.swiatobrazu.pl/fotoblog/index.php?p=czytaj_blog&go=4zpokbkz

z góry dziękuję ;*
~LadyCroft    25.04.2010 @19:59:37
dzieki =)
_______
Are you hungry for a little more
than what you've had before?
Are you hungry for a taste of life?
whet your appetite, are you hungry?
~Formika    24.04.2010 @15:03:01
Dziekuje)
~Arbuzz    18.04.2010 @22:28:48
A może zaczęłabyś pisać normalnie? Nie krzywdź naszego języka.
~xplumx    17.04.2010 @15:53:45
dziękuję
~Kacialla    04.04.2010 @21:55:11
ależ nie wątpie .
po prostu Cię doceniam i podziwiam ..
_______
intensywne poczucie ignorancji.
~Kacialla    29.03.2010 @17:24:53
dzięki wielka znawczyni ^^
_______
intensywne poczucie ignorancji.
~anna140    12.02.2010 @15:54:01
Dziękuję
~jacek314    12.02.2010 @15:37:12
Pięknie Ci dziękuję
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~nosnittap    25.01.2010 @19:29:00
ładne zdjęcia
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt